ATC Kalendář

Před koncem loňského roku, když jsem si přepisovala údaje ze starého diáře do nového, mě napadlo co takhle ATC s tématikou kalendáře, tedy zpracovat jednotlivé měsíce. Můj návrh padl na úrodnou půdu a přihlásilo se mi 12 odvážných. Vzhledem k tomu, že zájem o tento SWAP těmi 12 nekončil, vyhlásila jsem nakonec kalendáře 2 (2 sklupiny po 13 scrapařkách, 12 měsíců + titulní stránka). Pracovně jsem si skupiny pojmenovala "sovičky" (ty co se stihly přihlásit ještě v noci po vyhlášení SWAPu) a "skřivánci" (ty co to zjistily až ráno, protože v noci se spí :) ).

Aby to aspoň trochu jako kalendář vypadalo, rozhodla jsem se kartičky svázat na Zutteru, takže holky dostaly podmínku na levý kraj nedávat nic plastického, abych to mohla proděravět. Původně jsem plánovala kalendáříky na výšku, ale nechtěly stát, takže jsem nakonec zvolila formát na šířku, což byla také podmínka. Je úžasné pozorovat jak každá tvoříme úplně jiným stylem, jinými technikami a i když se dělal každý měsíc 2x, každý je jiný. A samozřejmně naše vintážnice se nezapřou :) .

A tady už jsou výsledky naší práce

Všechny hezky pohromadě, už roztříděné, proděravěné, svázané, opentlené a obě skupinky




První skupina "sovičky"




titulka - No.8



leden - Miloslava Voborníková



únor - Kačabinka



březen - Plaváček76



duben - Peslik



květen - Salome



červen - Kaaj



červenec - Screbla



srpen -  Katuan



září - Šagy



říjen - Jajamal



listopad - Bartev 78



prosinec - Zuzankasasanka




Druhá skupina "skřivánci"



titulka - Kačabinka (1 odvážná chyběla do počtu, tak jsem Kačku pod slibem, že bude mít 2 kalendáře ukecala :) )



leden - Prchy

únor - Klára




březen - Colorka



duben - Pepis



květen - Božik (Bonďa dodala jako první, pár dní po rozlosování měsíců a netroškařila, tvořila oboustraně :) )

červen - Danas



červenec - No.8 (jako, že bych vázala 2 kalendáře a měla jen jeden, neexituje :) )



srpen - Helen cards



září - Pospecka



říjen - Verkac



listopad - mxmaruska



prosinec - Allyx




Moc všem děkuji za milé pozornosti a dárečky a pochlubím se speciální soví ATC od Salome



Doufám, že těm, které mají kalendáře doma se líbí a potěší je a ostatním doufám, že je líto, že s námi do SWAPu nešly :))


Komentáře

  1. Lenko jsi moc šikovná..ale to už dávno vim...krásné..všem holkám se to povedlo a tímto vám všem velký dík..Míla Voborníková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, mě nemáš zač, mě to jen napadlo :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce