Udělej mi stránku

Kačabinka byla v létě na dovolené na Krétě. Moc jsem jí to záviděla, ale jet jsem s ní nemohla. Kačabinka si krásné fotky z dovolené od fotografky Pavlíny nechtěla nechat jen v počítači a tak se už před odjezdem rozhodla, že si z dovolené vyrobí SMASH. A tak na dovolené sbírala a schraňovala letenky, jízdenky, vstupenky, účtenky a pohlednice, zkrátka vše co by se mohlo do takového SMASHe hodit. Když pak byla na návštěvě u mě, vyrobila si desky a listy a já celý sešit na SMASH sešila. Po návratu domů pak Kačabinka postupně zaplňovala stránky vzpomínkami na léto u moře. Až jednoho dne mě poprosila, jestli by mi notes mohla poslat na přešití na větší vazbu, protože už se nedaly otáčet stránky. Ke své prosbě dodala, jo a udělej mi prosím tě stránku. Řekla jsem si jasně žádný problém, už má notes plný a potřebuje ještě nějakou prázdnou stránku přidat, když už to budu mít rozebrané. Když notes přišel, zvědavě jsem si ho prohlédla a zjistila, že tam ještě pár volných stránek má. Najednou mi to začalo zapalovat, neříkala přidej stránku, ale "udělej" :). Na jedné stránce jsem našla připnutou fotku a Kačka mi vysvětlila, že by byla ráda, kdybych tuhle fotku zakomponovala do stránky. No napřed mě polil studený pot, měla jsem obavy, že pokazím tu krásnou a časově náročnou práci, kterou už Kačka na notesu udělala (každá totiž máme trochu jiný styl), ale na druhou stranu to byla ohromná pocta. Pár dní jsem vymýšlela, kreslila sketche, jak by to asi mohlo vypadat, prohledala všechny krabičky s doplňky a papíry. Fotka byla plážová a tak jsem se v plážovém stylu rozhodla udělat i stránku. Písek, papír se stejnými proužky jako na plavkách (sama jsem si ho nakreslila :)) a barva azurového moře byly hned po fotce hlavními dpolňky. A jak jsem se s tím poprala se teď můžete přesvědčit.


Stránka se nakonec moc íbila, z čehož jsem měla radost jak malá holka.



A tady jsem si půjčila od Kačky pár stránek, aby bylo vidět, jak takový hodně povedený SMASH vypadá.



Více fotek najdete zde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce