Na palubě a jak na něj



Včera jsem s hrůzou zjistila, že zítra dnes musím odevzdat přání na zakázku. Nějak mi to přes vánoce a díky nemoci mé i kluků, vypadlo z hlavy. Tak jsem kluky po obědě uložila (spása, že chodí každý den téměř na 2 hodinky spát) a vytáhla materiál, abych nějaké to přání vymyslela. Pánská mi moc nejdou, nějak na ně zatím nemám dost razítek a motivů. Měla jsem na výběr ze zadaných motivů buď potápění a podmořská havěť nebo maďarská pálenka a klobásy. Zvolila jsem první variantu a začala koumat jak to pojmu. Z razítek k tématu mám jen maják a pár vyhandlovaných otisků s mušlemi. Tak jsem si řekla, že udělám pláž a do moře nalepím pár rybek. Nakonec jsem šáhla po Big Shotu a vzniklo přání Na palubě. Mělo by připomínat pohled z kajuty lodní kabiny do moře a snad se povedlo. Pokud by vás zajímal postup, čtete níže.





Budete potřebovat: 
- Big Shot a šablonu na kolečka různých velikostí, 
- papír s motivem dřeva, 
- obrázek palubního okénka nebo metalickou fólii, 
- tvrdší průhlednou fólii (já používám plastový přebal embosovacích kapes), 
- papír v barvách moře nebo inkousty a houbičku, 
- 3D lepicí čtverečky, 
- lepidlo Glossy Accents, 
- lepidlo v rolátku, 
- nůžky 
- obrázky či samolepky rybiček

Jak na to: Jako základ jsem zvolila čtvercový polotovar přání o velikosti 13,5x13,5 cm (lépe mi pasovalo ke kulatému výřezu). Na přední stranu jsem nalepila papír s motivem prken a zastřihla podle velikosti přání. Potom jsem si připravila BS a šablonu kolečka ve 2 velikostech. Podařilo se mi najít obrázek palubního okénka, který jsem si zvětšila do velikosti koleček, jinak bych použila metalickou fólii. Z obrázku jsem si šablonami v BS vyřízla vnější a vnitřní kolečko, takže mi vznikl kulatý rámeček. U metalické fólie bych postupovala stejně a šroubky se dají do fólie buď vytlačit nebo použít svorky se zářezem v hlavičce. Pak jsem vzala šablonu většího kruhu a vyřízla kolečko z průhledné fólie, toto kolečko jsem pak ze spodu přilepila rolátkem k rámečku. Menší šablonou jsem pak vyřízla otvor doprostřed přední strany přání, tedy do motivu dřeva. Přání přitom musíte rozložit, aby jste neprořízli i zadní stranu a mezi přání a akryl. desku BS dát papír navíc, aby se vám do přání nevytlačilo poškrábání desky. Rámeček jsem podlepila 3D lepicími polštářky a nalepila kolem otvoru v přání. Vzniklo tedy okénko se „sklem“ a 3D rámečkem. Vnitřní stranu přání, kam se obvykle píše gratulace jsem polepila papírem v barvách moře, pokud nemáte můžete stránku dobarvit inkousty v zelené a modré barvě, dolů dejte nejtmavší odstín a postupně zesvětlujte. Vyměřila jsem si, která část bude okénkem vidět a do ní nalepila opět na 3D polštářky rybičky. Nakonec jsem Glossy Accentem zvýraznila šrouby v okénku a očka rybek. Aby šrouby lépe vypadaly, těsně před doschnutím Glossu jsem vzala odstřižek tvrdé fólie a naznačila zářezy šroubů. A je hotovo. Gratulace se může napsat nad a pod rybky, na protější stránku kolem okénka nebo na zadní stránku. Snad se bude líbit.

Přání zvenku (přední a zadní strana)


a uvnitř
 
 

Komentáře

  1. Super přání! Moc se mi líbí, když je přání něčím zvláštní. A tady to okýnko je parádní :) I celkově semi moc líbí - tématicky, barevně a tak :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce