Nesu Vám přání

Když jsem před 2 dny udělala letos své 69 vánoční přání, zjistila jsem, že stále nemám žádné pro rodinu a sousedy. A tak jsem večer sedla a ještě 9 jich přidělala. A tím letos s vánočními přáními končím, tedy aspoň s výrobou :) .

Vám čtenářům a fanouškům mého blogu i stránek, "zákazníkům", přátelům a rodině přeji krásné a pohodové prožití vánočních svátků, bohatou nadílku, dle Vašich přání, plné stoly nejrůznějších laskomin a mohu jen doufat, že někteří z Vás si pod stromkem rozbalí i hand made dárek ode mě či ve schránce na ně čeká mnou vyrobené přání. Moc Vám všem děkuji a doufám, že i nadále se mohu těšit na Vaší přízeň.
   Vaše No.8

Malá ukázka letošních přání



















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce