Na přání - dívčí notesy

Nedávno mě oslovila kamarádka, jestli bych byla schopná vyrobit 2 dívčí notesy. Myslela jsem si, že po pár předchozích pokusech už jsem dostatečně poučena o použití strojku Zutter, tak jsem si řekla proč ne. Od kamarádky jsem dostala informaci, že stránky mají být velikosti A5 a je to pro 2 holčičky, vlastně už slečny, cca 11-13 let. Nerada tvořím pro někoho naslepo, když nevím co má rád a co ne, mám obavy, aby se pak moje "dílko" líbilo. Víc informací jsem, ale bohužel nedostala a tak jsem po delším váhání a vybírání barev papírů a látek zvolila sadu papírů Me to You - Spring Chic.

Sada je to spíše velikonoční, ale mě se líbil jemný odstín růžové i modré a kombinovatelnost motýlích a květinových vzorů s puntíky a kostičkou. Papír s vajíčky jsem vynechala. Nebyla jsem si jistá použitím růžové, sice je to první barva, která mě při zadání úkolu napadla, ale né každá dívka jí holduje a tak jsem vybrala papíry, kde růžové nebylo příliš. A ve stejném barevném ladění jsem pak volila i ostatní doplňky a ozdoby. A nakonec jsem ozdoby na deskách potřela troškou perleti.

A tady je výsledek

Každý notes obsahuje celkem 150 linkovaných, čtverečkovaných i čistých stránek velikosti A5, 4 barevné oddělovače a 6 kapes na uschování všech důležitých útržků, vstupenek, jízdenek i vzkazů. Vše je obaleno deskami s kvalitními scrapbookovými papíry v jemných tónech, sešito kovovou vazbou, ozdobeno stužkami, přívěskem, výseky, razítky a embosováním. Aby jste se v notesu neztratili je opatřen záložkou a aby ani tu jste neztratili, je dobře přivázaná. A aby vám nic nevypadlo je notes opatřen gumičkou, která vše ochrání před cizími zraky.
Notes můžete použít například na poznámky, jako deník nebo cestovatelský zápisník.



Tak snad se budou líbit a splní svůj účel.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce