Novinky říjen 2012 - III. část

Tak jsem v říjnu stihla dokončit ještě pár novinek. Nějaké nové šálky mám ještě rozpracované, ty nafotím až v listopadu a pak mám dodělanou ještě jednu tak trochu scrap-nescrap věcičku, ale tu mohu ukázat až dojde ke své nové majitelce. Tak tady aspoň aktuální dodělané kousky.

Dva nové tipy šálek na podzim a zimu

typ OH

typ MM 
dnes dorazí nové vlny tak bude ješte ve 2 barevných variantách


Nové peněženky z nádherných převážně zahraničních látek

Domečková peněženka se zlatým tiskem

Černá s korunkami

 A nakonec hromádka broží

Jednotlivé barvy, pokud máte zájem napište mi prosím barevnou variantu a číslo brože, velikost je cca 7-8 cm, připevnění je na spínací špendlík.

krémové

hnědo-zlaté

hnědo-béžové

hnědé

sytě růžové

ostře fialové

fialové

bordó

tyrkysové

modro-tyrkysové

modré


Tak a jdu dělat na zakázkách na vánoce. Krásný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce