Akce Kulový blesk



Už ani nevím čí to byl nápad, já si to moc přála, ale netušila jsem, že hoplky téma natolik zaujme, že by do toho šly.  Ale když jsem v ATC klubu vyhlašovala téma Domky a domečky, padl návrh, že by se mohl mimo hromadného swapu uskutečnit i swap individuální.Tedy já vyrobím domek někomu a někdo jiný, předem neznámo kdo (já znala jako organizátorka vše :) ), vyrobí domek mě a přijde mi naprosto nečekaně. Když jsem výměnu promýšlela vzpomněla jsem si na film Kulový blesk a doufala jsem, že to bude probíhat bez komplikací, ne jako ve filmu. Téměř se zdařilo, až na jedno selhání pošty, které se stále řeší. Film jsme nakonec trumfly nejen v hladkém průběhu celé akce, nechodily jsme přehazovat uhlí kvůli lepšímu sklepu nebo okukovat půdičku, ale i počtem. Ve filmu byla směna dvanáctinásobná, mě se přihlásilo 24 účastnic, takže jsme měly dvacetičtyřnásobnou směnu. A teď už jak to celé probíhalo.


Z přihlášených jsem vylosovala kolo, resp. ovál :) a 1. poslala 2., ta 3. a poslední opět 1.



jako první mi při losu padla do ruky kačabinka, ta vyráběla domek pro Kouřilku


Kouřilka pro Báru




Bára pro Božika - tady se nám domeček ztratil někde v poštovním systému, náhradní se řeší


Božik pro Kacelinu



Kacelina pro Datang26




Datang26 pro HančeGo


HančeGo pro jajamal



jajamal pro Pepis



Pepis pro family mania



family mania pro Helen Cards




Helen Cards pro Peslika



Peslik pro Mirjam




Mirjam pro Katuan



Katuan pro Screblu




Screbla pro Kaaj (na fotce jsou i hromadné ATC)



Kaaj pro Agatu40



Agata40 pro Tapevu



Tapeva pro mxmarusku



mxmaruska pro Barevný-svět



Barevný-svět pro Helge



Helge pro No8 (ještě jednou Oli moc děkuji)



No8 (já) pro DANAS





DANAS pro Voborníkovou Miloslavu




a nakonec Miluška pro kačabinku




Hoplky moc vám všem děkuji, tolik nádherných domečků jsem ani nečekala, je vidět s jakou láskou jste je tvořily. Myslím, že nejsem sama, kterou mrzí, že je nemůže mít doma všechny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce