Jak jsem sponkovala

Už nějakou dobu vyrábím organzové květy. Poprvé jsem je zkoušela asi před rokem a kus, ale moc mi to nešlo. Pálila jsem organzu i prsty, tak jsem zbylý materiál zavřela do krabice a uklidila. Nedávno se kamarádka Kačabinka vrátila z tvořivého víkendu, kde organzový květ vyráběla jako součást dekorace. Moc se mi kvítek líbil a tak jsem se od ní nechala "nakazit" a vytáhla zaprášenou krabici s organtýnem a korálky. Nechala jsem se inspirovat na youtube a internetu a začaly vznikat první kousky.


S Kači jsme si pak vzájemně sdělovaly zkušenosti, tipy a triky a tak jsem se odvážila i na trochu objemnější a nápadnější brože. Já jim říkám "střapatky".


A protože mě baví zkoušet nové věci a techniky, alespoň po kreativní stránce, koupila jsem si krásné tyrkysové odstíny saténu. Zkusila jsem z něj brož a jedny sponky. Líbily se a byl zájem i o jiné barvy a uchycení. Tak tady je první várka a další na sebe zřejmně nečeká dlouho čekat.


Možnost uchycení do vlásků je buď krokodýlkem, pukačkou (prolamovací sponka) nebo klasickou vlásenkou. A jelikož jsem sehnala další krásné odstíny saténu, budou brzy i v jiných barevných variantách. A až seženu kvalitní gumičky, budou ke sponkám do sady i ozdobené gumičky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce