Jak jsem chystala Velikonoce


   Posledních několik let jsem poctivě na Velikonoce pekla ořechového beránka podle receptu, který mám od mamky a od té doby co mám pekárnu a tudíž „umím“ kynuté těsto i mazanec. Také posledních několik let peču pro nás a pak pro rodiče. Už vloni na podzim si však manžel a po něm celá rodina oblíbila francouzské pečivo chinois. 


   Peču ho často a všem chutná, tatínek projevil přání, abych mu ho upekla na Velikonoce místo mazance. Chtěla jsem udělat radost i manželovi, tak jsem upekla rovnou dva. Chtěla jsem udělat manželovi a synovi ještě větší radost a tak jsem jim upekla slané tyčinky z listového těsta, které mají rádi. Manžel měl takovou radost, že vydatně pomáhal, a příště už to zvládne sám. A když už jsem měla to listové těsto koupené, upekla jsem rovnou i meruňkové taštičky, které mám ráda já. Sladkého máme upečeného dost, tak si beránka upečeme jindy, až na něj bude chuť. Se synem jsme nabarvili vajíčka a já chtěla udělat i nějakou kraslici. Vyškrabávání neumím, vyvrtávání mi nejde, voskem mi to také nešlo, ale mám pár krasliček co jsem dělala před lety ubrouskovou technikou a to mě bavilo i mi to šlo.



   Chtěla jsem zkusit něco podobného, ale trochu víc scrapbookového. Měla jsem naprosto přesnou představu, jak má výsledná kraslice vypadat, ale bohužel výsledek nedopadl, dle mého očekávání, takže skončila v koši. Nic méně mám představu, kde to chce doladit a až bude víc času, vrhnu se na ně. Sice už bude po sezóně, ale ony se do příštích Velikonoc nezkazí. Tak jsem se lehce rozladěná z nezdaru vrhla aspoň na přáníčka. Bylo už na čase, začala jsem s nimi na zelený čtvrtek večer, ale vzhledem k tomu, že ani jedno nebylo určeno pro přepravu poštou, měla jsem vlastně času dost. Nechala jsem se inspirovat ATC kartičkou , kterou jsem v březnu vyráběla do klubového SWAPu s tématem Vintage - Velikonoce.


    A tady už jsou jednotlivá přání.






   Ještě mám jedno přání, tedy měla jsem, teď už je v Itálii. Vyráběla jsem ho do klubové soutěže na Fler.cz a umístila jsem se s ním na 3. místě.


   Tohle je loňská kolekce. Na většině přáníček mám krásná kraslicová razítka od Lucy65, za která jí moc děkuji.






   Ještě jsem měla v plánu ušít taštičky na koledu, ale den má nějak méně hodin než bych potřebovala, takže jsem taštičky nakonec koupila společně s pomlázkou, kterou jsem přizdobila mašličkami. Už jsem na ty mé koledníky zvědavá jak půjdou vyšupat babičky a tety. Starší syn (4 roky) mi dnes předváděl jak mu pomlázka bude slušet a musela jsem se smát, když po týdenním učení říkanky na koledu spustil „Hody hody doprovody, dej sem dárek.“. To budou babičky koukat.

Veselé Velikonoce a bohatou pomlázku Vám všem


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce