Novinky duben 2014

V dubnu jsem zase sedla k šicímu stroji a ušila pár kousků, ale nezahálel ani papír a razítka.


Když jsou dnes ty čarodějnice, tak začnu kostýmem do školky na čarodějnický rej
času na něj moc nebylo, padlo pár barevných čtvrtek na klobouk, kus staré podšívky, hvězdičky na plášti i klobouku jsou z třpytivé nažehlovací folie (Davona) , hůlka je z cukrové vaty z Matějské pouti (já věděla, že se bude hodit :) ) a netopýra jsem vyhrabala doma v hračkách (Ikea)


minialbum Journey






přání s použitím techniky Water Stamping




obal na knihu

peněženky









notesy



notesy na recepty






A dostala jsem ze zahrádky krásné tulipány, tak jsem se rozhodla je zvěčnit





Krásný den a ještě krásnější dnešní večer





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce