Kočičí notes pro Sáru

Jeden notes na přání pro mou oblíbenou zákaznici.

Zadání: deník pro 8 letou slečnu,
            barvy: modrá nebo fialová
            motivy: kočky,            
            formát: tak akorát
            další: kočka na každé stánce, záložka, kapsy, stuha na zavázání


Formát jsem zvolila čtvercový 15 x 15 cm. Desky z kartonu jsem potáhla napřed jednobarevným modrým papírem a na něj pak nalepila puntíkový. Ze stejných papírů jsem pak udělala i ozdobný pás uprostřed, na něj jsem použila svou oblíbenou bublinkovou raznici. Motiv bublinek se objevuje i na lemování kapes uvnitř. Kočka na titulce, záložkách a části stránek je z kolekce Pampered Pets, další kočka je z ruky kamaráda a zbylé jsou z předloh pro vybarvování. Na stránkách jsem nechala kočičky jen černobílé, aby si je Sára mohla sama vybarvit a své zápisky tak doplnit kočičkou v barvách podle nálady.
Notes má 50 nelinkovaných kočičkou zdobených stránek, 3 rozdělovače, 7 kapes a oboustrannou záložku. Notes se dá zavázat na stuhu a hřbet kroužkové vazby je ozdoben barevně ladícími stuhami a efektní vlnou.



kompletní notes




přední desky uvnitř, titulní stránka a záložka



vnitřek notesu






poslední strana a zadní desky s kapsou



Doufám, že se Sáře bude líbit a bude do něj ráda psát a kreslit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce