Obaleno

Už před víc jak rokem, když jsem začínala se šitím jsem ušila obal na knihu. Taková moje prvotina.


Pak jsem se věnovala hlavně peněženkám, ale k obalům na knihy jsem se chtěla vrátit. A teď se to nějak sešlo. Hezké látky, které se dají dobře kombinovat, blížící se vánoce, ke kterým by to byl hezký dárek a trocha času mezi ostatním tvořením. Takže jsem vzala nůžky a stříhala a stříhala a šila a šila a zase stříhala a šila a tady je výsledek.


Obal na knihu s kapsou
Obal je ušit z kvalitních bavlněných látek. Kapsa z kontrastní látky je na přední i zadní straně obalu. Velikost obalu je 30,5 x 22 cm, určeno pro knížky o rozměrech 13 x 20,5 cm a sílou hřbetu do cca 3,5 cm. Na přání mohu ušít obal v jiné barevné kombinaci, či rozměry přizpůsobit vašemu formátu knih, diáře, deníku, zápisníku či notesu.

hnědý s růžemi

černý se sovičkami

černý s kočkami

 bílý s kočkami
na přání


 hnědý s barevnými sovičkami
na přání

červeno-modrý s majáky

černý s kočkami
pro velký úspěch ještě jednou :)

hnědý "Botanika"

růžový s kytičkami

vínový s růžičkami

zelený s růžičkami


Krásný sváteční den


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce