Tečky a proužky

V noci jsem dodělala dvojici notýsků z krásné kolekce papírů The Queen´s Heart. Designové papíry jsem doplnila kvalitním papírem vyšší gramáže v jemném šedém odstínu.








Notesy The Queen's Heart - třeba na poznámky, jako deník i cestovní zápisník
Notes obsahuje celkem 100 linkovaných stránek velikosti A6, 3 oddělovače a 7 kapes na uschování všech důležitých útržků, vstupenek, jízdenek i vzkazů. Vše je obaleno deskami s kvalitními papíry vyšší gramáže a designovými papíry z kolekce The Queen's Heart, sešito kovovou vazbou, ozdobeno stužkami, výseky, razítky, perleťovými pudry a embosováním. Aby jste se v notesu neztratili je opatřen záložkou.


Notes Stripes 







Notes Dots 

 




 

Krásný tvořivý pátek

Komentáře

  1. Jako vždy krása :-) chtěla jsem se zeptat kde berete linkované stránky? Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Oba notýsky jsou moc krásné, díky za ukázku! Nemám ráda růžovou, ale tady musím říct, že ten pruhovaný notýsek se mi asi i líbí víc než ten puntíkatý. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj No 8., prosím vás, moc se mi líbí vaše práce s razítkem louka zelená - negativ. Kde jste sehnala toto razítko? moc děkuji Bára
    bara.milotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce