Novinky únor 2013 - II. část

Když mám splín, pustím si šansony a vracím se do Paříže (což je sice dost nadneseno, protože jsem v Paříži ještě nebyla, ale ráda bych se tam podívala). A tady je jedna moje včerejší Paříž.

Notes Bonjour Paris - třeba na poznámky, jako deník i cestovní zápisník
Notes obsahuje celkem 100 linkovaných stránek velikosti A6, 3 oddělovače a 7 kapes na uschování všech důležitých útržků, vstupenek, jízdenek i vzkazů. Vše je obaleno deskami s kvalitními designovými papíry z kolekce Bonjour, sešito kovovou vazbou, ozdobeno stužkami, výseky, razítky, kamínky a embosováním. Aby jste se v notesu neztratili je opatřen záložkou a aby vám nic nevypadlo je notes opatřen uzavíráním se stuhou.


 A jeden veselejší ze soboty


 Notes you are Beautiful - třeba na poznámky, jako deník i cestovní zápisník
Notes obsahuje celkem 100 linkovaných stránek velikosti A6, 3 oddělovače a 7 kapes na uschování všech důležitých útržků, vstupenek, jízdenek i vzkazů. Vše je obaleno deskami s kvalitními designovými papíry z kolekce Chanteuse, sešito kovovou vazbou, ozdobeno stužkami, výseky, razítky, kamínky a embosováním. Aby jste se v notesu neztratili je opatřen záložkou a aby vám nic nevypadlo je notes opatřen uzavíráním se stuhou.




Také jsem si uplstila a sketlovala korále


Náhrdelník - tyrkys-petrolej
šňůra plstěných korálů doplněná voskovými peličkami určená k omotání kolem krku či ruky, barevné ladění tyrkys-petrolej-tmavě modrá, komponenty v barvě platiny




Organzová čelenka, zkoušela jsem novou kytku



Saténové čelenky









Nové typy šálek

typ AD



typ AR



typ MA




typ VE

a pár dětských šálek





Krásný den




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce